Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
12 maj, 19:13 0 kommentarer
Efter en solig helg i Västerås med många matcher så är nu divisioneringen avklarad och serierna är satta. Vi trodde att vi skulle hamna i division 2 med 7-mannalaget efter divisioneringen men efter möte i dag så är det beslutat att vi kommer att spela i div 1.
Detta för att det ska bli så jämna matcher som möjligt då många lag från div 2 går upp till div 1 i år. Vi kommer bla. att möta 3 av dom lagen som vi mötte i divisioneringen.
5-mannalaget kommer i år att spela i div 5 som vi tror är bäst nivå för dom för att få så jämna och roliga matcher som möjligt.
Vi ledare vill tacka alla som var med och gjorde dagen möjlig. 😊
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer